ingen är som jag. och tur är väl det?

precis som på högstadiet har jag högst närvaro på frånvarolistan!
så här kommer en snabb update om mitt sk liv!

Veckans humör: förvirrad, övertrött med sjukt dålig humor. rövjobbig skulle vissa kalla det!
Veckans borde: kamma mig, utesluta godis som måltid, lära mig planera och sluta vara kaos! haha.
Veckans frisyr: Mitt hår har inte sett en borste sen god knows when. lite troll-frilla. svagt sexig med andra ord!
Veckans smink: mascara. i halva nyllet. kaksmulor på kinden.
Veckans klädsel:
Converse & min älskade jeansjacka! annars bor jag i mina joggingbrallor!
Veckans favoritlåt: doris (hitta nemo) - fortsätt simma, fortsätt simmaaaaaaaaaaaa!
Veckans planer:
Plugg, plugg, lite plugg till, plugg, jobb, plugg...
Veckans vill ha:
sommarlov!, sol, en kall öl & en cigg.
Veckans längtan:
Shopping, min favorithobby!
Veckans beroende:
Energidricka, redbull powerking - you name it i drink it. typ. folk som jag borde inte få dricka skiten, men gott är det!
Veckans tråkigaste:
Att min iphone dog (igen) och lånetelefonen fattar jag mig inte på!
Veckans bästa:
Idag, efter 4 när jag äntligen kunde köra hem från skolan!
Veckans mest efterlängtade:
slänga mig i nyklippt gräs med majalisa och bara päsa!
Veckans pinsamaste:
Jag fes i kön. Högt och doftande. men jag pekade på stackarn framför mig! eller när jag utbrast " jag googlar det i innehållsförteckningen". yes ni hörde, mina böcker har google!
Veckans bästa människa: min trognaste bloggläsare - mange! skönt att veta att någon saknar skiten jag spottar ur mig!
det är motiveringen till utmärkelsen "tidernas gummifarsa" som du just vann! platspappa är so 90tal
Veckans motto: Inled mig icke i frestelse, jag hittar själv!
(tribute till mig själv som varit rökfri i två veckor på söndag! heja mej för helvete!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0