its not like im an old woman!

vaknade (på fel sida) av att skitluren ringde.
slog upp ena ögat och tänkte det är kanske något viktigt.
- är det frun i huset?
ja tänk för det är det! hurså?
- mitt namn är nån jobbigt typ, ringer från bingolotto och vårt nya erbjudande..
skojar du med mig?
-det är så att vi har fått klagomål på att man sällan vinner..
no shit!?
- jo och nu är det så att vi ökat vinstchanserna, bla bla bla.
så vadå, kan du garantera att jag vinner 100 000?
eller åtminstone ett par tusen?
- haha nej det kan jag ju inte göra.
då så! tack och adjö.

what the fuck?
jag har inte fyllt 25 och bingolotto ringer min mobil och tror att jag vill ha bingolotter hemskickat.
jag är förolämpad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0