10 saker jag hatar

med popcorn:
1. vem uppfinner ett godis utan socker?
2. är inte säker på vad popcorn smakar.
3. ingen sockerkick!
4. fastnar för fan mellan tänderna.
5. och när de fastnar så vill de bygga bo
6. jag väntar fortfarande på ett sockerrus!
7. varför finns inte popcorn i supersize?
8. sjukt störigt att de inte går att poppa perfekta!
9. sätter en flottig känsla i gommen.
10. nej jag är fortfarande sur för att jag inte fick en millimeter sockerkick efter en påse!

när jag fyller 25 ska jag fan önska mig en godisautomat proppat med sockerkickar!

att plugga utan sockerruset är jobbigt!
som en duracell-kanin utan batteri! you get the point?
rekord i användandet av ordet socker!

Kommentarer
Postat av: The Fashionisto/a

sv; Tack så mycket :P

2011-04-01 @ 12:28:04
URL: http://thefashionisto.blogg.se/
Postat av: The Fashionisto/a

sv; Följa varandra på bloglovin? :)

2011-04-01 @ 12:54:47
URL: http://thefashionisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0