you´re a bit nuts!

haha kinesen nere på grillen är nog på fullaste allvar galen!
norrland & jag skulle beställa käk, en flottig hambugertallrik för de som vill veta!
hursomhelst, så stod jag och velade på storleken.
galningen bara: 200grams? är du inte riktigt klok?
det är ju för fan en hel häst! typ.
hon la av sig ett skratt och frågade om jag inte var hungrig!
klart som korvspad att jag är hungrig, annars hade jag ju inte stått här och beställt!
tokan kastar på en 150grams burgare!
tack för magont! mätt som ett svin!
jag hade ju inte behövt äta upp hela men det gjorde jag.
annars hade jag säkert fått resa mig upp från mitt nersuttna soffläge, orka det!?

note to myself:
dagen-efter-festen + plugga = dålig kombo!
orkar inte. eller jo i typ 10 min sen är jag uttråkad. ögonen vill inte. hjärnan lever sitt eget liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0