watch out, they´re everywhere!

i vanligt ordning så här på morgonkvisten, drar jag upp persiennerna och öppnar balkongdörren i vardagsrummet.
norrland är en frusen själ, jag sover med dörren öppen året om, hon med stängd.
anyhow hursomhelst!
denna gången öppnar jag dörren innan jag drar upp persienen,
och in flyger en gigantisk humla på typ 1x1dm med tänder som en haj!
en monsterhumla med andra ord!
vad den stackars humlan inte visst med sina stora huggtänder är att jag är galet snabb när jag sätter fart!
han satte sig och inväntade mig på norrlands säng, och gick till attack.!
men jag finta höger, typ som mohammed ali, öppnade dörren helt och jagade ut den mordlystne humlan!
jag har känt mig förföljd ett par dagar. det var nog han.
eller är jag schizofren. we don´t know!

jag överlever nog chocken av den traumatiska händelsen.
det innebär att jag får ta och plugga till dagens prov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0