vad trodde ni? klart som tusan jag klarade det!

det såg mörkt ut men efter regnet kommer solen!
hemtentorna är inne och dom är awesome!
tack lina, du är typ bäst! näst efter mig! haha.
inväntar the bennifers, vi ska dra till staden snabbt, benny ska ha ny mobil och jennifer SKA köpa presenter till mig! annars åker hon ur bilen! haha.
har nyss kastat i mig två bullar o en baguett. inte en aning vad som var på dom, det hann jag inte smaka bland hungern. men jag är fan ta mig mer hungrig.
resultatet av brist på sömn och bra mat?
cola, cigg & ahlgrensbilar är utgjort min tallriksmodell
kanske inte det nyttigaste!

nu är det bara ett arbete kvar. en natt till utan sömn.
men jag fixar detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0