trying my hardest, doing my best!

 

jag tycker skolan borde ge mig ett rum!
med bubbelpool, betjänt & en realsize bar!
två prov avklarade!
hinner inte mer än hem förrän det är dax igen!
plugga till nästa prov. som är imorn! yaaay!?
haha jag har E.T fingrar!
lotta phone home ska jag nog skrika från balkongen och peka upp i skyn!
hahaha. ursäkta den dåliga humorn. jag är trött.
dålig ursäkt faktiskt. jag har dålig humor.
bra humor, dålig humor kvittaspelaboll typ, jag flinar så tårarna rinner!
jaaa mamma jag ska kamma mig! en annan dag.
tänk för att jag inte orkar bry mig att jag ser ut som en blandras mellan lilla my & ett troll!
hela dan har dock inte varit kass!
nej den startade bra: en busschaufför under stress = gratis skjuts till skolan!
tack för det. jag sparade HELA 22kronor. undra vad jag ska festa på med dom pengarna?
tips?
dock vet jag inte varför han stressade, bussen var typ 5 minuter tidig. danke schöön

nej back to das homework?

PS vill nån byta saliv? mitt smakar bok, tryck, bläck, blää!
haha ni kan få mina 22kronor!

i know im wierd! that´s why you love me!
det borde kanske bli min signatur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0