plastikopererad?



sitter här och känner mig som heidi montage.
fast jag undrar om hon luktar blåbär?
luktar jag blåbär?
stackaren, jag kan fan knappt röra musklerna i nyllet!
kämpade med att le, resultatet syns ovan.
fick en snilleblixt om att jag skulle få värsta energin efter en ansiktsmask.
men nu sitter jag här och grubblar på hur det hade kännts att operera nyllet alá heidi..
det var inte det jag skulle ägna hjärnaktiviteten åt!
ja må se dum ut när jag ler som jokern i batman, min bror säger att jag ser ut så, men nej tack jag ser/känner mig hellre som jokern än barbie.
kom nog samtidigt fram att goth-blek klär icke mig!

Kommentarer
Postat av: Lillbror toady

Why so seriussss?

2010-05-05 @ 17:19:45
Postat av: lotta

haha var är jag seriös din tok? :)

kom hit så ska du få prova en ansiktmask. man går från rörlig till stelopererad på typ två sekunder!

2010-05-05 @ 18:11:41
URL: http://tankeknarkare.blogg.se/
Postat av: lillebror

Omg, ditt tard :D Du skrev att jag påstod du liknade Jokern i batman, därför citerade jag honom.. :)

2010-05-06 @ 20:48:36
Postat av: lotta

hahaha.. squeeze me att jag inte kunde det citatet :) haha. ölhävning + målning på onsdag? i bring the beer!

2010-05-07 @ 08:05:59
URL: http://tankeknarkare.blogg.se/
Postat av: lillebror

Haha, ja förutsatt att jag är ledig så :)

2010-05-07 @ 08:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0