pix and laughs



benny och jag, ja o izor på ett hörn spela L4D2 och hinkade öl.
mest benny. jag är ju den förståndiga! haha.
kom på att vi måste ha chips. pausar och drar upp till affären. då råkar jag kommentera han sk frilla.
men benny har lösningen: slickar sig i handflatan o voila frillan is done!
då släppte jag lös mitt hemska skratt!
krängde en massa chips, fy tusan vad chebes är gött!
sen drog vi till morfar på pizza/öl-häng. tittade på hockeyn och pratade skit om vissa kärringar i byn!
morfar hade tydligen blivit bjuden på kristiflygar fest i kyrkan av prästen!
en annan betalar kyrkoskatt men blir då inte bjuden på nån alkohol!?
tillbakas till tvspelet, vi förlorade, jag förlorade minst så därför vann jag!
vinglade hem på cykeln, smög som en elefant för att inte väcka norrland!

jennifer: pizzan & chipsen va skitgott! haha.

Kommentarer
Postat av: sophie

Jag brukar få galna sug efter chips.... och det värsta... jag e grym på att kränga nästan allt ensam o sen den gamla vanliga frasen: "ska fan aldrig äta chips mer".... jaja.. right!



Vad har du för tatuering? jag e sugen på att skaffa en men gör det inte fasligt ont?



Kram!!

2010-05-13 @ 15:05:41
Postat av: lotta

haha det där känner jag igen! men gott är det :)

den som skådas på bilden är en blomma som min bror både ritat och tatuerat!

nja det känns men gör inte jätteont. foten gör galet ont att tattuera!

kram!

2010-05-13 @ 15:57:45
URL: http://tankeknarkare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0