Oreda säljes

Säljes. Bortskänkes. Fan kan tänka mig att betala för att bli av med oredan bland tankarna. En timmes promenad i skogen med jonna verkade göra susen, men icke. Skolan spökar i huvudet, relationer med människor spökar, livet i allmänhet och framtiden likaså. Efter snart 24 år borde jag lärt mig att framtiden är det som komma skall, ingen vet säkert, varför ägnar jag oändligt med tid för att lista ut hur det kommer se ut? Är jag ett kontroll-freak i förnekelse? Eller har jag bara en jäkla massa fritid? Det går att låta bli och tänka, men det är svårt ta mig fan! Omöjligt om man heter lotta, vilket sammanträffande att jag råkar heta just lotta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0