let me tell you about the life in a shitty town

Broby är fantastiskt fan ta mig!
man slutar aldrig förvånas här.
låt mig få presentera ett tacktal till en av byns skvallerkärringar!:
jag är djupt smickrad att din tankeverksamhet tillägnas mig!

Vill tacka mig själv, för att jag är så förbannat bra!
satt och tänkt ett tag, och jag verkligen älskar mig själv.
det finns verkligen INGET fel på mig. Jag måste vara underbar.
-”Oj, vad självisk hon är. Hon är ju inte ens snygg, eller trevlig.”
tänker säkert du nu.. Ja Tacka fan va självisk jag är!

jag skulle även vilja tacka alla er andra.
både er som jag hatar och älskar i denna förbannade byn!
för det är tack vare er första placeringen är upptagen.

när ni ändå är igång och ogillar mig så vill jag passa på att gnugga lite mallpadda-salt i era sår:
bäst resultat fick........ LOTTA! haha. jag gillar och va bättre!
du behöver inte ogilla mig för att jag råkar vara ett par snäpp vassare än din avkomma!
det är ju inte mitt fel. snarare ditt eget. men det kanske du inte tänkte på?

/ Lotta, bruden med skönaste stilen sen stringtrosan blev ISO-standard på 90-talet

Kommentarer
Postat av: Frida

You go girl! ;) Puss

2010-05-07 @ 08:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0