let me tell you a story about..

a happy little fuck named lotta!
jag är en lycklig skit idag!
klarade matten och är därmed godkänd i kursen!
jag hoppar av lycka!
big deal tänker kanske ni!
jo eftersom jag inte fick mattesnille i hjärnkontoret så är jag stolt!
vidare fortsatte dagen med ett MVG i slutbetyg i religion B. nice som tusan.
dagen slutar inte där, terminens sista prov gick som smör i solen!
det är varmt, satt ute i en o en halv timme och pluggade i skolan.
jag ser brun ut. kanske fräknarna som ger mig en synvilla?
who cares?
helgen ska jag välkomna med en kall öl. piiibubblan va gott!

nu ska jag fortsätta plugga, här ska arbete betas av i rasande fart.
allt för att få fritid fredag / söndag.
lördagen innehåller jobb kvällen låång!

en serie lyckliga kärleksbilder!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0