last night in pix

                                 

Var som sagt ute igår, en helkväll på stan. Käkade på steakhouse. Äckligt goda lammracks & en kall öl.
Vi begav oss vidare till Taste, för årets första drink på uteserveringen! inga frozen margaritas än men snart!
alla flydde uteserveringen då regnet öste ner och blixtrarna kom lika tätt.
alla filtar blev lediga så det var bara att plocka på sig och rida ut regnet!
Sen sprang vi i regnet (jag hade helt fel om att det skulle försvinna), hoppade i vattenpölarna och drog in på bion.
filmen var fantastisk! kläderna för att inte snacka om skorna.
det enda jag retar mig på är mig själv. skrattar i takt med andra, men 20 min senare oavsett aktuell sen kommer jag på det roliga som hände och kan inte vara tyst. Utan att avslöja något för er som tänkt se den så passade inte mitt asgarv in där. som i förra filmen när charlotte sket i byxan, jag skrattade av det tom när big inte dök upp på bröllopet.! opassande som tusan!
REKOMMENDERAR VERKLIGEN FILMEN IHOP MED EN VÄN!

sjukt skönt med sovmorgon, inga fler mornar då jag måste upp kl 6 för att råplugga!
nu ska jag ta tag i städningen, sen dra till jobbet. det vankas tio timmars häng! 


                     

Kommentarer
Postat av: Sophie

Läcker väska!!! Är det nelly.com? Har inte sett filmen ännu dessvärre, men måste helt klart göra det... minns oxå att jag flabbade högt åt bajsincidenten trots att jag är 25 år.. haha :) Ha en mysigt dag!

2010-06-01 @ 14:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0