kanske borde joina scouterna?

det var riktigt nice att grilla! korv är väl inte favoriten men orka asa med sig kött!
området kring hovdala slott går inte av för hackor!
haha. lina vandrade i klackar! look your best all the time!
det blev även en roadtrip med lina. höger här, vänster, rakt fram och vips var vi vilse!
fattar inte att jag suger på matte, mitt logiska tänkande finns ju!?
veckans uppdrag är att maximera timmarna på dygnet alternativt lyckas lägga till ett par timmar per dag.
ett arbete ska göras innan jag får sova. klockan ringer 6 imorn och så kommer mitt liv se ut..
men jag fixar det. skulle jag inte fixa det har jag hittat en att strypa!
om jag skulle ta och ladda min mobil? de jäkla tjutandet år mig på nerverna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0