im so awesome, that awesome is not awesome enough

haha. jajodå egot är på topp!
provet gick bra.
sista kapitlet blir en hemtenta och vem mer än jag älskar när saker är till ens fördel?

tänkte jag skulle berätta om en vän jag har kär.
vi kallar henne idiwite! idiwite har en pojkvän, vi kan kalla honom cykelmongo.
idiwite och cykelmongo väntar bebis. stackars unge! du kommer bli en underlig sak.
jag har satsat en hundring på något med svans!
(jo så här underbar är jag mot mina vänner)
till mitt försvar är idiwite gravid i 9månader och något måste jag roa mig med!
hursomhelt, cykelmongot brukar hämta mig och idiwite på skolan om kvällarna.
idag var inget undantag.
jag var den kissnödigaste människan i världen och bad cykelmongot släppa av mig så nära konsum som möjligt.
smart som jag är borde jag förstått att cykelmongot (som kallas så av en anledning) inte har alla indianer i båten, och skämtsamt sa jag:
"haha vänta tills gubben gör så att dörrarna öppnas så kommer du riktigt nära"
"okay" svarade cykelmongot.
om en kylare skapar ånga så blev det imma på konums dörr-ruta.
idiwiten var smart nog att skämmas.
inte cykelmongot.
han lyckades reta upp en tant, som förövrigt inte heller var den vassaste kniven i lådan då hon stod framför mig i kön och trodde hon var på banken!

broby är fuckin underbart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg hehehehehe

2010-05-06 @ 08:58:07
URL: http://angelicamittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0