if your life is twisted and it aint going right, just forget about it to night

det kanske borde vara morgondagens rubrik?
det vaknas nämligen chicparty & utgång!
kvällen har jag ägnat åt förberedelser:
varit och solat med norrland.
haft hemma-spa i form av ansiktsmask och åtta liter hudlotion som doftar mango.
allt som återstår är att testa "sova in"-lockar.
gamla hederliga spice girls frillan med massa knorrar i huvudet ska resulteras i ljuvliga lockar.
tror jag.

det märks att jag är stressad, min hy ser helt hemsk ut.
långt ifrån lyckad timing!

resten av kvällen består av ett religionsarbete, det sista innan betyget sätts!

i have an everyday religion that works for me:
love yourself  first, and everything else falls into line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0