hur böjer man ordet trött förbi tröttast?

där gjorde man allt en tabbe, trött tröttare tröttast. sen då?
är galet trött mer trött än tröttast?
in på småtimmarna var jag säker på att fåglarna pratade med mig, tecken på att sömn behövs!
one down six to go.
tror jag ska byta taktik, börja baklänges i änden som tar emot mest.
måste bara bestämma vilket som inte flyter på som jag vill!
om jag skulle ner och handla nödproviant? ingen cola, inga cigg.
annars lär jag vara sugen på att skjuta mig i ögonen!
igår var jag även säker på att jag skulle bli pittögd 4 life, hur jäkla trist hade inte det varit?
nästa sak till avrättning: filosofi!
Hakuna Matata, det är ord som är bra.
Hakuna Matata, gör att man blir glad!
Inga bekymmer, man är lycklig var dag.
Är en härligt fri, filosofiiiiii.
sidospår.
over and out.
vi örs är brevbäraren varit här!
o nej mamma jag har inte shoppat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0