Hey! i´m a retard!

hemma från två timmars mattestöd.
ibland känns det hemskt när matteläraren ska förklara något och redan när han öppnar munnen är jag lost.
men jag låter han berätta klart och väntar på frågan förstår du? och mitt klassiska svar är nej!
du är en lurig liten jäkel! haha ja om du bara visste kära mattelärare!
fast jag är helt clueless: jag klarade att gå igenom provet och hade rätt många rätt!
varför hade jag inte det när jag skrev provet?
jo för jag tål icke när det går emot mig och blir über-irriterad!
hur som haver, fattar jag nog lite. tillräckligt för att bli godkänd.
tror jag. hoppas jag.
annars måste jag hålla mitt löfte: en mattelärare mindre.

härligt att vakna upp en måndagsmorgon med ett sms i stil med:
hey, chic-fest på lördag, förfest och utgång därpå - ta med ett glatt humör & donseskorna!
thank u frida för att du förgyller en annars tråkig måndag!

nu ska jag ta och räkna. räkna ut oddsen för att bli psykopat med pythagoras sats!?
miniräknare √
mattebok √
en cigg innan allvaret börjar? √

later!

Kommentarer
Postat av: lillebror

Haha svinpäls jobbig? :)

2010-05-10 @ 20:50:35
Postat av: lotta

haha jaaa! fast i all välmening till hans försvar!

vid närmare eftertanke var det faktiskt snällt av han att undsätta två timmar för att förklara för mig! det var ingen annan där..

2010-05-10 @ 21:17:09
URL: http://tankeknarkare.blogg.se/
Postat av: Frida

Hade varit jäkligt skoj om du kunde komma! :)

2010-05-11 @ 09:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0