hang-over!?

vaknade icke-bakis!
det var en riktigt kul kväll igår, härligt med nya trevliga människor!
en jäkla massa dansande nere på harrys dansgolv!
tack för en trevlig kväll frida & co!

jag vet världens skummaste sak:
man kan dansa en hel kväll i high heels - nemas problemas.
MEN så fort det är dax att gå hem gör det helt plötsligt skitont i fötterna?
fattar inte riktigt varför!
någon som har svaret?

anyhow, bennybror & jag stack in och hälsade på jennifer/jennifers mamma o deras döösöta nya jycke!
fjunbjörnen gizmo! aaw så söt!
tusan att jag glömde den stora väskan hemma, för jag var sugen på att stjäla hunden!
jennifers mamma erbjöd katten. tack men nej tack :)

vill ni bli bakis har jag ett tips!
ring min bror och åk en sväng med honom! haha. ibland är jag rädd när jag åker med honom!
bara sådär börjar han flina ondskefullt, snacka om att skrämma skiten ur mig!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hehe... det där känner man igen gällande skorna... så fort man e back home så åker de av fort som fan och en härlig känsla infinner sig i fötterna...



Nu blev jag galet sugen på en burgare... mums

Vad hade du för ansiktsmask förresten?

Kramiz! :)

2010-05-17 @ 10:43:23
Postat av: Lotta

jag hann inte mer än sätta mig i bilen innan jag kastade av skorna! att det sen var blött på asfalten bekomm mig inte :)



den bilden är en ansiktsmask från H&M för hela 19kr :) har inte orkat köpa en ny, vettig! men den är helt okay för priset! finns i olika dofter/ändamål!

kram

2010-05-17 @ 19:51:32
URL: http://tankeknarkare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0