en stulen bil + en arg lotta

fick ett samtal sådär mitt i natten, norrland ringde o var förtvivlad: någon hade snott hennes bil vid tågstationens parkering. det var bara att ringa och väcka wictor och låna hans bil och pallra sig till hässleholm.
en bajsgammal saab 900 från typ 70talet, utan moderna funktioner. orka det liksom.
bilen har inget värde och noll bensin, hur jäkla lönt är det att stjäla den?

så jag fick släppa mina arbeten, och det var verkligen inte rätt tillfälle, men vad göra man inte?
så jag har 95% lika stor rätt som norrland att slå skiten ur rövhålet som stal den!
jag har drömt om att få testa min stekpanna.
så kan ni läsa i alla dagstidningar:
24 årig kvinna misshandlade en biltjuv med stekpanna och petade honom hårt i ögonen!

nej jag måste reda ut mina arbeten men situationen passar inte min studiemiljö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0