domedagen är kommen!

usch gav mig själv en rysning, rubriken låter illa.
inga kristna fanatiker här inte!
matteprov om 4 timmar och jag sitter här och räknar som en idiot.
eller ja inte just nu, jag bloggar ju för tillfället!
brukar inte vara nervös inför prov, men jag vet att det hänger på detta.
jag har inte offrat blod (papercuts) svett (utbrott är värsta träningen) & tårar ( papercuts gör fan ont, och utbrott resulterar ofta i olyckor) för att inte klara kursen!
MEN det känns ärligt som om jag fattar det mesta! awesome! ska klistra upp värsta stjärnan i taket!

dagen har ju startat bra, ledig på lördag och ska återigen slå klackarna i taket!
tacka vet jag bra arbetskamrater!

nej back to work!
wish me luck, annars hemsöker jag er hela högen!
haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0