bästa dagen detta året, utan tvekan!

idag är en skön dag! allt är över!
jag bestämde mig för ett par veckor sen att köpa en väska som jag dregglat över i evigheter!
som belöning/muta.
och idag av alla dagar, samma dag betygen sätts och det hårda arbetet har gett utbetalning kommer min väska!
så jäkla nice! inte ens det taskiga vädret kan sabba mitt humör!
lina hämtar mig om en stund, ska dra in till staden för att käka middag och kolla på bio.
steake house & sex and the city 2 med min fina vän och min fina väska!
först måste jag dock inom affären och hämta ut den!

celebrate good times come on!

ha en awesome fredag!
för det ska jag!


Kommentarer
Postat av: sophie

Vad är det för väska? Bild efterlyses :) Kram

2010-05-28 @ 20:20:15
Postat av: lotta

nu ligger bilder uppe! :)

en rymlig allti-allo väska från chicy!

2010-05-29 @ 13:31:22
URL: http://tankeknarkare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0