24 dagar kvar och jag börjar få panik!

vad har jag gett mig in på?
hur tusan ska jag hinna bli färdig?
betygen ska vara satta om 24 dagar, känns som om jag har typ allt kvar att göra.
så är inte fallet, men det känns fan så.
norrland måste vara en ninja! borde jag bli rädd? hon kanske tillhör det rivaliserande gänget?
haha. nej men jag brukar vakna lätt. men inte ett ljud jag hört när hon lämnade lägenheten vid mellan 5 o 6.
tyst huskatt det där.
stackarn, vänta bara tills det är min tur att smyga, jag låter som en flock elefanter.
får passa på och öva på mitt tysta smygande när hon inte är hemma!
om jag skulle ringa ett par samtal och sedan ta tag i dagen?

Kommentarer
Postat av: Frida

Du kommer kicka ass Lotta! Kämpa på:) Puss

2010-05-04 @ 11:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0