who the fuck is alice?

provet igår gick nog bra!
snabbvisit i skolan o NU är det helg.
fram tills imorgon iaf för då väntar jobbet!
ikväll står det alice i underlandet 3D med jonna i bromölla city på schemat!
det ska bli spännande! varför?
jo sist jag hade 3D-brillor på mig skrek jag så högt att folk hoppa till och titta konstigt på mig,
detta berodde kanske på att jag försökte vifta bort skiten som attackerade!
jag var skiträdd! filmen som visades var en naturfilm! stabilt!
och jag tänker icke käka middag innan bion för jag ska ha popcorn-ätar-tävling!
jag gillar inte att förlora!
om jag skulle vattna mina blommor? in your face mamma: dom lever än!
vill ha nya blommor.. snart kan jag plantera på balkongen och då ska ni få se på gröna fingrar!
gröna fingar får ju hulken när han snear, blommar det inte - då hulkar jag blommorna!

nej ta tag i lite saker nu lotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0