jag tror det finns en bättre mening bakom händelser!

trots all skit som sker och skett så tror jag det är meningen att man ska hämta kraft av det.
för nu går det så bra, bättre än någonsin.
visst skulle man vilja plocka bort vissa epoker / händelser men å andra sidan, vart hade jag stått om jag aldrig behövt kämpa? säkerligen hade jag stått där jag ville men med vad? mindre självkänsla och mindre styrka!
ibland känns det som om någon slår en så hårt i magen att man inte riktigt vet hur man ska få luft igen, men luft får man. det är inte själva slaget det handlar om utan vad man gör efter.
man hämtar sig, går inte på det fler gånger och därför blir man lite starkare och lite visare!
dagens bästa känsla är att kunna säga att jag är så sjukt nöjd med min insats, att jag orkar kämpa för att ta mig framåt! framförallt att jag inte ger upp!

nej ett städryck eftersom jag mer eller mindre gjorde annat som jag inte skulle igår!


Kommentarer
Postat av: Sara

Det stämmer verkligen, bra skrivet tjejen!

2010-03-11 @ 19:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0