undra om törnrosa var pigg efter hundra års sömn?

om hon var det tänker jag nog testa metoden!
åtta tandpetare håller upp varje öga typ.
men jag betade av rätt mycket så det är värt det.
minus att jag brukar bli lättirriterad på dagens första lektion.
fast det blir jag vare sig jag sovit eller inte.
onsdagar är mest skolrelaterat av alla dagarna. kanske för att jag är iväg mellan 9-16
idag får lappis åka med till skolan och underhålla mig under min 2,5 långa håltimme.
det hinner jag göra ett arbete på.
om det inte tar för lång tid hos syon.
måste se så att allt stämmer 100procentigt in nu.
hoppas vi slipper åka till wanås med bild och form-gruppen.
sådär kul väder ute!?
tycker väder"guden" får ta och bestämma sig snart.
bäst att denne bestämmer sig för vår!

nej nu ska jag nog sätta fart om jag ska hinna med bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0