tips sökes!

hade en mini-dag i skolan! en lektion á en timme (i vanliga fall går jag till 16.20 på onsdagar)
så vad händer idag då?
jo fröken rehab städar (mellan varven då jag gör annat meningslöst)
inte en droppe cola har jag druckit, sammanfattar dagen senare!

dagens höjdpunkt : fika med morfar!
min morfar han är en klar favorit i mitt liv!
bland några andra!

ska våldgästa mamma en runda och det uppskattar hon vare sig hon vill eller inte!
ska dividera gällande blommor, min mammas enda shoppinglycka ihop med mig!
ge mig riktig vår så jag kan göra iordning på mina balkonger!
jag drömmer om en rabatt med liljor i alla dess färger och former!
någon som har blomtips ute/inne?
färg och vackra blommor!
härliga "träd"?
eller om någon vet vart man kan köpa balkonglådor i halvmåne form,
har nämligen en halvrund balkong på framsidan och en vanlig på baksidan!

Kommentarer
Postat av: Frida

Kolla på Plantagen! Dom har det mesta med blommor, växter, tillbehör m.m. Då kanske man kan hyra in dig att pimpa sin balkong till våren!? ;) Puss

2010-03-10 @ 16:27:35
URL: http://dafrude.blogspot.com/
Postat av: Carolina [fotograf]

HAHA, då ska jag faaan bo på din gata om sånt är nyttigt ;)

2010-03-10 @ 18:53:35
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0