slagsmål med väckarklockan! for real.

hade lite för höga tankar om mig själv!
ställde klockan på 6 och tänkte "nemas problemas jag stiger upp då och pluggar"
klockan ringde och jag blev skogstokig! helt cp-arg på min stackars nya mobil!
spotta o svor.
orkade inte öppna ögonen så snoozeknappen kom jag åt och tre minuter senare blev jag lika arg!
detta fortsatte fram till klockan åtta! var tredje minut = raseriutbrott!
"stäng av klockan annars snear jag på dig" skrek jag.
stabilt lotta, vem fan pratar du med? inte en aning.
med mig själv antar jag för det var inte en levande själ här hemma!
då började jag undra om allt står rätt till uppe i kontoret!
det gör det nog inte men det kan inte jag rå för.
man får gilla läget helt enkelt, att man blev som man blev när man inte blev som man skulle!

skickade ett röstmeddelande till icca, en vacker sång som hon spela för neo.
skitungen sa att jag hade ont i magen! vadå har du fel på öronen unge?


nu ska jag nog ta och fortsätta min diskussion med mig själv,
kanske inte helt hundra men resultaten brukar bli bra!

Kommentarer
Postat av: icca

mohahaha neo frågade om du hade ont i magen sen sa han hon kräks kanske. så lägger man i hop ett plus ett så tycker han inte om rock lotta bara lotta. hehe

2010-03-02 @ 14:28:00
URL: http://angelicamittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0