skicka tillbaks invandrare som begår brott!?

Seriöst?!
Det var nog fan ett av det dummaste jag läst i hela mitt liv.!
nej där ljög jag!
för vidare stod det man även skulle skicka tillbaks brottlingens familj.
fick nån jävla gruppinbjudan på facebook: Lex Emma P och tänkte stackars tjej,
detta är säkert en grupp som vill höja straffen vid kvinnomisshandel/våldtäkt! det köper jag!
men när man läser deras idiot diskussioner så skulle jag kunna hoppa på cyklen,
trampa runt och dela ut en smäll till var och en typ!
helt klart ska alla få tycka vad dom vill, men att ställa sig bakom en utsatt tjej för att lyfta fram rasism är fan ynkligt! jag har ju min åsikt.
Svenskt medborgarskap = svensk.
att man sen är född i ett annat land eller har en annan tro har inte med saken att göra.
omfånget "svensk" innebär alla som är svenska. högsta definitionen av "svensk" är alla med medborgarskap!
skärp straffet! helt klart! men alla "svensk-svensk" svenska killar som våldtar, misshandlar?
var ska vi skicka dom asen? ordet as är nämligen inte rasrelaterat!
och deras familjer?
Lagen gäller alla eller?
det kan ju inte finnas en lag som riktar sig mot människor med annan härkomst. 

Om SD vinner valet då lämnar jag Sverige! helt sinnessjukt att man kan vilja rösta på smygrasister!
Eller skapar en revolution! störtar makten!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag reagera precis som du och gick ur gruppen direkt! - när man väl började läsa och insåg vad det handlade om egentligen. Snabb som man var så skickade man ut inbjudan, men hoppas var och en tar ansvar och går ur!

2010-03-18 @ 22:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0