ny dag & nya tag?

ja det är väl så de vise resonerar.
så jag ska inte vara sämre.
veckan är fullsmockad, in i det sista!
men vad vore livet utan alla uppförsbackar?
fast en rejäl nedförsbacke hade inte suttit fel!
ska göra klart ett arbete innan skolan.
här ska läggas in en ny växel.
jag pratar rätt mycket med mig själv, kanske både på gott & ont?
hursomhelst så känner jag att jag beöver locka mig med något för att palla trycket.
velar mellan ett par skor och en ny parfym.
vad hade ni valt?

matteprovet närmar sig och jag hänger inte alls med.
hör och häpna (mest mamma) : jag ska gå frivilligt på en extra mattelektion imorn.
det där är väl ett bevis på att man ändras med tiden?
men vad gör man inte för att fixa de bästa möjligheterna?

nej nu måste jag starta dagen!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tycker gott du kan unna dig både skor och parfym:) Dels för att du sliter röven av dig och dels för att du är kvinna och vi behöver sånt här! Kolla in sidan www.nordicfeel.se - där säljer dom de flesta parfymerna till lägre pris än i affären. Är dessutom fraktfritt!

2010-03-22 @ 10:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0