mars attacks vol 2: slaget om landet snor!

folk som blir lätt äcklade bör sluta läsa HÄR!
en gång läste jag att nån pucko sagt att man blir dum av att nysa och hånade han rätt så rejält!
jag ber här med officiellt om ursäkt!
du hade rätt och jag mindre rätt! (inte hade jag helt fel, och även om jag hade det så hade jag aldrig erkännt det!)
min hjärna funkar inte riktigt.
min laddare satt så snällt i väggen, här har jag vänt upp och ner på hemmet.
vitlöksbaguetter HÖR INTE hemma i brödrosten! vet faktiskt inte hur jag tänkte där.
foten ska man ta in innan man smäller igen dörren!
detta beror på de små jävla monstrena som flyger ut när jag nyser!
höll på att skalla handfatet i en jätteattack!
snyggt om jag brutit näsan i kriget!
snorkriget alltså.
nån som har extrem brist på vettiga sysselsättningar?
jag har ett uppdrag iaf:
leta upp min näspiercing som flög all världens väck vid en oförberedd attack!
jag betalar. eller agerar psykolog om ni skulle bli burriga, som jag.

om jag skulle ta och göra något vettigt, typ leta upp något jag kan klia mig i hjärnan med.
för det kliar lååångt in/upp.

G´nite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0