Küss mich

idag har varit en krängfitte-dag! ursäkta ordvalet.
allt har drivit mig till vansinne!
en data som krångla.
mixa det med lite internetbekymmer och resultatet blir en skogstokig lotta!
en frys som ser ut som något titanic krocka med!
en matte-lektion med någon som får mig att vilja mörda.
jag var så uttråkad att jag skulle kunna ställa mig och skrika läraren i örat!
en tvättmaskin som bråkar.
varför detta humöret?
ja det undrar jag med.
brukar inte bli sur och krängd när jag sovit dåligt.
lite chokladglass och problemen kanske går över?
för övrigt köpte jag coca cola LIGHT
minns inte riktigt vart jag trilla och slog i huvudet!?

just nu känner jag en himla måsten.
jag gillar inte måsten.
men jag måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0