konsten att borsta av sig irritation!

det är inget jag är bra på. inte för fem öre.
men jag kanske skulle lyda ett gott råd.
att borsta av det istället.
då kanske jag inte hade grubblat i all oändlighet.
fast vad ska jag göra om jag inte grubblar?
göra något vettigt?
är det inte vettigt att grubbla?
bara för att jag borstar av mig saker innebär det ju inte att jag inte håller fast vid det jag tror på!
magkänslan ska man lyssna på.

testade att borsta av saker nyss. handen på hjärtat så är jag inte bra på det!
irritation bubblar upp. snart blir jag arg. sen fortsätter jag vara arg!
jag är inte bortskämd, även om jag brukar få som jag vill (för jag tar mig dit)
men om man väger mellan A och B, då B är viktigare men A hade redan bestämt så hade jag röstat i fördel till B.
efter snart 24 år så borde man vant sig kanske. men nej. jag blir lika arg varje gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0