kärlek som botemedel?

nää vilken idiwite (idiot för er som pratar konstigt, dvs alla utom jag) kom på det?
shrek 1 + 2 + 3 är kärlek på hög nivå.
men inte blev det bättre. jävla träsktroll!
funderar skarpt på att dumpa honom!
om ni undrar så mår inte hjärnan bra av blockering.
eller, jag kan iaf skylla på det!
glass brukar vara världens botemedel, men icke.
fick mest brainfreeze och ont i magen!
tack så jäkla mycke.

men allt är inte helt negativt med att vara sjuk!
kom på värsta smarta idéen:
för oss som inte äger ett gigantiskt badrum med badkar/jaccuzi och har en 42tums platt-tv installerat, så har jag nu funnit en awesome budgetlösning!
du behöver:
1 dusch
något att sitta på
1 laptop
1 film
Gör såhär:
vrid på kranen på 180 grader (kanske lite överdrivet)
öppna badrumsdörren så man får luft o sätt igång en film på laptopen!
sätt dig i duschen men ät icke popcorn! blir helt geggigt!'
kolla upp så att din data är försäkrad.

visst jag skulle föredragit ett gigantiskt badrum men man tager vad man haver!
nej nu ska jag slå huvudet i väggen så jag somnar.
kanske löser snoret upp sig?
eller så vaknar jag med världens huvudvärk?
men den som inget satsar har inget att vinna!
heja mig för helvete!

ps mamma du vill shoppa på torsdag! ERKÄNN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0