jag tror att jag kan, men jag kommer ständigt fram till att jag inte kan!

då var man hemma igen från skolan.
fick dra tillbaks hjärnan (som försökte rymma) till mattelektionen.
nu är min hjärna rätt så sur!
jo jag mår bra.
lika möjligt som det är för en hjärna att explodera så kan den fly ut genom örat.
typ. nej men det är faktiskt sant. till en viss del.
det står multitasking på resten av dagen.
det ska städas, tvättas, lagas mat och plugga.
harreguud!
enda nackdelen med att vara bra på just multitasking (om man heter lotta och bor hemma hos mig)
är att det finns så himla många avstickare.
jag står tex och dammsugar med hög musik.
ett tu tre kommer jag på mig själv att ha disco.
vad hände med dammsugandet? inte den blekaste.
han ville liksom inte dansa så jag dissade honom.

lika bra att sätta igång så jag får nånting gjort!


Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Haha, det kan jag göra, för jag älskar matte ;) Dock är jag inte ett stort fan av hemtentor... HATAR DET!



Kommentera gärna min första illustration på bloggen nu ♥

2010-03-22 @ 16:48:47
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0