jag beundrar pedanter!

det vore årets lögn att påstå mig vara pedantisk!
jag brukar kalla mig ett geni som behärskar kaos!
man behöver en karta för att hitta i min garderob.
jag gav det tio minuter att vika snyggt och prydligt ala hemmafru sen tröttnade jag!
blir det krig och vi bombas kan ni få gömma er på mina hyllor i garderoben, finns inget som kan träffa dom, inte ens kläderna! där eller i en papperskorg.
jag orkar inte ner och hämta tvätten, men fördomsfull som jag är så hänger skiten säkert inte kvar.
kan tänka mig grannkärringen i u-ringat och lågt skurna jeans!
eller varför inte gubben på 100+ i den lilla svart?
haha. kanske skulle ställa ner ett par killerheals för att göra outfitten komplett?
nej fy den bilden vill jag inte ha på ögonlocket innan jag somnar!
hämtar nog kläderna iallafall.

det är så typiskt mig att få för sig och städa, känner mig duktig i max en timme sen är jag så uttråkad att jag hellre testat att jaga kråkorna. inte skjuta dom, utan försöka flyga efter dom!
tur att icca kommer hit imorn så hon kan agera kommandora!

påminnelse till mig själv: somna inte med båda balkongdörrarna öppna! det är kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0