Im not afraid! why? Because I was born to do this

Ytterligare ett mvg i bagaget och ytterligare lite stolt över mig själv!
jag har bubblat och grubblat och kommit fram till att jag har inget att förlora!
snarare tvärtom, jag har allt att vinna!
så därför tänker jag hoppa, ta chansen och LYCKAS!
enda felet är jag lever i två tider samtidigt: här och nu men även i framtiden.
jag föreställer mig min framtid ganska detaljerad, är jag ser mig själv uppnå det jag vill.
men ibland blir jag rädd när jag börjar tänka att det kanske inte blir så.
snacka om besvikelse! men det är bara fortsätta jakten på självförverkligandet!


Den som förtjänar att hyllas idag är min absoluta favorit:
min kära lillebror!
varför? han gör som jag säger! haha. nej.
dels så han håller på att sluta snusa! det sjuka är att när han vill så går det!
lite krängd men jag gillar han ändå!
trots att vi är som dag & natt så kompletterar vi varandra ganska bra.

nej nu ska jag fortsätta min jakt på mvg!
det är jag bra på.

Kommentarer
Postat av: alex

intressant blogg !

2010-03-17 @ 20:10:05
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: Frida

Fan vad grym du är! Bra jobbat:) Du kan göra precis vad du vill, glöm aldrig det. Puss

2010-03-17 @ 21:02:07
Postat av: lillebror

haha, sluta snusa sucks.. särskillt nu, sitter o formaterar min dator, o saker ska bara jävlas. jag blir arg.. och då blir jag hulken!

2010-03-18 @ 18:49:40
Postat av: Lotta

haha kämpa på lillebror!

jävlas inte allt alltid med dig? ;)

jag är hulken, du är mer jokern i läderslappen :)

2010-03-18 @ 19:04:57
URL: http://tankeknarkare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0