im going to rehab

här med intygar jag; Lotta, att jag slutar dricka coca cola!
varför detta infall?
jo var nyss och pantade mina flaskor, 33st 1,5L cola flaskor, 16 st halvliters cola flaskor.
inte hela världen kanske?
jo jag pantade i slutet av januari.
detta innebär att jag hinkar i mig 1,5L cola/dag.
och detta är bara flaskorna här hemma, inte de jag dricker på jobbet/skolan och andra ställen.
hur jäkla stabilt är det då?
inte alls.
dock kan jag inte sluta idag, då jag drack en i skolan.
men från och med imorn dricker jag inte en droppe cola.

om jag ses med en cola, hit me with a bitchslap!

jag är ingen vikt-hetsare, trivs som jag är minus cola-beroendet,
men jag ska ställa mig på vågen imorn och den siste mars för att se colan påverkat min vikt!

nu vankas det matlagning: stuvade makkisar och falukorv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0