i love the smell of napalm in the morning!

eller god morgon helt enkelt!
jag vet en idiot som vaknade kl 6 och började såga/snickra.
undra om grannen läser min blogg?
kanske ska vakta tungan i så fall..
nääe.
jag var inte ett dugg sämre. startade lite hårdrock och slängde igång dammsugaren.
det har varit tyst där uppe sedan dess!
fast tanten där nere har ju inte gjort nått.
inte heller gubben i väggen bredvid.
äsch det var idioten där uppe som väckte alla först!

förvånandsvärt mycket har hänt sen jag vakna:
disken är borta. alla rum utom vardagsrummet är dammsugat!
man kanske får energi av regn istället för av solen?
jo så är det. vem vill städa när det är varmt vårväder ute?
inte jag! städar hellre en morgon som denna: grått blött och allmänt trist!

skola om ett par timmar! i flera timmar!
tisdagar brukar vara den bästa dagen i skolan.
men mattestugan väntar, och efter det en sövande lektion i naturkunskap B!
jag somnar av blotta tanken!

jag som nyss plockat undan vinterstövlarna!
bara och fram med skiten igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0