hylla en tjejkompis!

Det tänker jag fan göra! fast här i min blogg och inte på libresse.
och jag tänker inte hylla bara en, för på min blogg får jag göra som jag vill!
Lina - min andra halva, den bättre halvan! fast jag är oxå bra fast på ett annat sätt!
Vi kommer sitta på hemmet ihop och nipa hunkar i arslet!
Icca - min favvomongo! hon som trampar på pedalen trots att kedjan är av!
men jag gillar henne megamassamycket! Vårt skratt ihop skrämmer folk,
fult är bara förnamnet men vad gör väl det när vi har kul?
Jonna - vad ska man säga om idioten? Livet hade varit trist utan henne!
Nettan - min kära kusin, bäst råd och varmast kramar efter farmor!
en klippa som henne skulle alla haft, men hon är min och jag delar icke med mig!
Tesse - min andra kusin, vi kan liknas vid forna paris & nicole.
Alex - min äldsta vän och kortaste. Hon har sämst humor men med den får hon alltid en på bra humör!
mamma - även hon ska hyllas! hon tycker om mig fast jag har henne som boxsäck.
mamma är helt klart bäst!

andra bra tjejer som behövs nämnas är:
Jennifer - min kära svägerska! henne gillar jag. och hon gör min bror lycklig och det är det viktigaste!
fridaW - en stark tjej vars träningsmentalitet jag beundrar! en härlig tjej som kommer lyckas i livet!

imorgon får jag väl ta och hylla viktiga killar/män/gubbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0