hjulet snurrar men hamstern är stendöd!

jo en hel del människor "fattas indianer i kanoten"
jag skulle kunna peka finger åt alla som enligt min mening hamnar under kategorin "idiot"
men jag tycker det är roligare att skratta högt åt dem när jag tänker:
hon trampar på pedalen fast kedjan är av!
förresten! visst kan man säga att "han/hon inte har hela mustschen under näsan"

nyss hemkommen från skolan och än en gång står det klart:
psykologi gillar jag och är riktigt jäkla duktig!
peppad sitter jag här med kurskatalogen till Lunds universitet!
kriminologi, psykologi & sociologi - kan man inte få gå i skolan föralltid?
din überdork tänker kanske du! palla skolan liksom!?
jo det är jag en riktig nörd, and for your information: the freakin hottest überdork med!
utan kunskap tar man sig inte dit man vill!
och det är inte ett dugg häftigt att gnälla att "skolan suger"
vart kommer du utan lärdom? till en fabrik kanske.. kanske ingenvart.
det är inte vad jag vill ha ut av mitt liv! 
många tycks titta konstigt på mig och menar:
du är inte riktigt klok som frivilligt sätter dig ett par år till i skolan!
nej jag har aldrig varit riktigt vettig, men jag har alltid vetat vad jag vill med mitt liv!
och dit ska jag!

nej nu har jag predikat klart för denna gång!
kanske ska ta och hoppa på cyklen och dra till solariet?
det gör jag!


Kommentarer
Postat av: Frida

Så jäkla bra inställning! Du kommer gå hur långt som helst!

Puss

2010-03-09 @ 20:22:49
URL: http://dafrude.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0