hej jag heter lotta och mitt humör är schizofrent! hej lotta!

duktigt mycket trevligare/gladare idag!
skönt och vakna rätt sida av sägen.
godmorgon förresten!
här sitter jag och drar mig, väl medveten om att klockan tickar!
frysen är snart avfrostad (även den pulled my triggers igår)
och kylskåpet fick haka på.
men inte mig emot, det blir frulle på fiket med tesse och det slår müsli helt klart!
eftersom jag får lyxfrulle en tisdag så kan jag omöjligt bli på dåligt humör?
nej värst omöjligt är det inte, snarare tvärtom - det är busenkelt!
en timme i skolan.
sen hem och städa.
köpte überchokladglass igår som jag ska locka mig själv med!
NEJ ingen glass till frulle idag.

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Hej Lotta!



:P

2010-03-09 @ 11:26:25
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Lotta

haha hej!

2010-03-09 @ 15:49:04
URL: http://tankeknarkare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0