har gatan jag bor på blivit ett gangsternäste?

inte den blekaste!
jag kanske har på tok för mycket fritid?
jag tror att mitt område, vet inte vems område det skulle vara om det inte var mitt,
har blivit invaderat av badassgangstas! haha. nej men jag är seriös.
mitt över och bredvid har ockuperats. jag önskar att jag var ett riktigt comic-freak och var helt övertygad att
x-ray vision är något som faktiskt existerar!
skit nyfiken så jag håller på och dö! dock vet jag inte var jag har med saken att göra?
jag gillar action, men ska dom spränga saker får dom flytta!
tänk om jag vaknar en natt av att bomblarmet går (vet inte ens om vi har något sånt?) hur i helskotta ska jag hinna ta allt värdefullt? alla mina skor? mina blommor? dom ska fan med när jag har kämpat för deras överlevnad! mina kläder? alla minnesgrejor?
snap out of it! annars blir du helt knäpp!
fast å andra sidan, tänk om de är helt vanliga människor (alla är väl vanliga bara med olika intressen) som inte alls gillar galen action?
grattis! jag stämplade nog migsjälv som en jubelidiot och närmsta dårhus är kanske här och bankar på min dörr snarast?

förövrigt så har jag varit och käkat middag hos the bennifers!
lillebror laga maten & jag efterrätten.
äckligt gott!

tackar nog för mig idag innan saker ballar ur helt!
G´nite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0