got my head up in the clouds

tankespridd i vanlig ordning.
en dag ska jag få ordning på det.
hoppas jag.

hängde en sväng med lillebror.
jag tror att han tror att jag är helt psyko.
kom på mig själv deep-talka med tvspelet.
försökte kompromissa. de gick sådär, så jag döda honom istället.
haha.
fast han är inte helt hundra heller.
vi tror båda att världen kommer invaderas att zombies, och vi kommer överleva.
men inte med hans hjälp :)

ikväll är det en kväll på jobbet.
innan dess ska diverse hinnas med, som fixa klart ett arbete och typ två timmars dusch!
ska även taktika ut vilken bok som ska göra mig sällskap på jobbet.

mitt huvud skriker efter förändring.
hjärtat var inte heller svårövertalat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0