en styck rugguggla!

man ska inte kalla folk fula saker.
men hon var en rugguggla!
funkar det uttrycket i hela sverige?
vi hade trevligt! kanske trevligast när hon hade gått!
gamla bravader bubblade upp till ytan och jag grina så jag fick ont i magen!
jag är inte riktigt klok, men det kan jag leva med.
en dag om 50 år när jag har tråkigt så tänker jag på allt jag hittat på i mina dar och skrattar så pass att jag lever ytterligare 50 år!
kanske skulle hoppa i sängen o sova. sömn har varit ganska undansatt!
så kan jag kuckelura ut vad jag ska dricka imorn, vilka skor jag orkar med.
sen är det rock n roll!

G´nite everybody allihopa!


Kommentarer
Postat av: mmautildah

tack detsamma !:)



hur är det?

2010-03-27 @ 15:17:30
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0