en bomb. kaboom.

min hjärna kommer explodera.
och om inte den gör det så gör andra delar det istället.
när man ändå är igång och smäller så kan man ju lika gärna slå på stort!
jag smäller hela skiten, så har jag det gjort!
ungefär så här känns det när det bli ett ras i min stenhög, andra kallar det hjärta.
jag är rätt less på att vara less faktiskt.
och hur jag än vrider och vänder på det så förstår jag inte det.
det kanske bara ska va så?
då är det ju rätt meningslöst att det ens en gång är..
kunde lika gärna varit utan det.
JO jag skulle klara mig bättre utan!
av den simpla anledningen att det finns ingen nytta av den!
get over it säger vissa.
jag har försökt.
men det tycks leta upp ingångar och då blir jag så här, även om all dramatik inte syns.

och folk fattar inte varför jag vill härifrån!?.
om inget annat kan ni få gatuadressen...

Kommentarer
Postat av: Frida

Ditt hjärta är starkare än vad du tror Lotta! Hang in there.. Hjärtat ditt kommer överleva åt dig, när du blir för less för att ens orka bry dig om att tänka ordet överleva. Det blir ljusare.. Puss

2010-03-25 @ 08:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0