dygn 1 utan cola

i vanliga fall har jag druckit minst 1,5L cola vid denna tidpunkt.
men inte idag.
inte en droppe.
hur känns det då?
huvudvärk som inte försvinner och svagt sugen men jag överlever! hoppas jag.
rätt så trist annars! palla dö för att man slutar vara onyttig!?
handlade mat innan och var på väg att lägga en cola i korgen men gick vemodigt förbi.
den viskade " snälla Lotta, kan jag inte få följa med dig hem?"
aaah tänkte jag klart du ska med hem. vårt förhållande har ju alltid varit på topp.
sen blev jag cola-hatare och cola var det sista jag skulle beblanda mig med.
nu sitter jag här efter ett långt och jäkligt jobbigt pass vattengympa och skulle seriöst mörda för en cola!
substitutet saft var inte särskillt gott.
nybakta kanelbullar hade suttit fint!

ska nog ta och avruda kvällen för att slippa eventuella cravings efter cola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0