den ensammaste fredagen i mitt liv!

dramaqueen typ!
det är fredag, sitter och väntar på reprisen av vampire diaries och att maten ska bli klar lagom tills dess.
varför är jag då typ light-deppig?
jag har ingen cola. fy fasiken vad hemskt.
som igår när jag var på bio, alice i underlandet för andra gången, blev jag så jäkla sugen på popcorn!
enligt mig är biopopcorn typ de godaste i världen!
sen slog det mig "va faan ska jag dricka till poppisaarna?" Loka? det skär ju sig i käften!
så där satt jag i biomörkret, med min förbannade loka, naturel till på köpet!
ikväll ska jag göra äppelkaka och det är så jäkla gott! vad ska jag dricka? ju H2O!
haha. vilka jäkla i-landsproblem jag ligger inne med när andra här och var svälter ihjäl!
för det första är det inte mitt fel att det är ojämnt fördelat med resurser, det är män genom tidernas fel!
det där kändes lite mans-hatar-aktigt?!
för det andra så har jag på tok för många åsikter.
och för det tredje så har jag inte lösningen på världsproblem men hey jag hade kunnat ge det en chans att lösa om någon sponsrar! vem vet jag kanske lyckas?

funderar på om jag skulle hitta en gammal colaburk och slicka i den.
ibland äcklar jag mig själv så det är helt förståeligt om ni blev det!
men jag har abstinens och då är typ alla medel tillåtna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0