då är dagen här. dagen jag väntat länge på!

idag blir jag mig själv igen. blond! gosh jag har saknat mitt ljusa hår!
supertöntigt men what the hell!?
inga fler " vi hoppas på det bästa" utan " wiiho! "
jag snear om det inte blir som jag vill! rakar fan av håret!
lotta goes skinnhead? ingen vacker syn.
vid närmre eftertanke så skippar jag nog den idéen!

känns som typ flera år sen man vaknade att solsken!
våren närmar sig och jag gillar det!
fram med brillorna, fräscha färger på kläderna & drinkar på uteserveringar!
nu är jag kanske lite långt fram i tiden men ändå.
ingen mer hård snö. ingen mer blöt snö. ingen mer slaskig snö!
bara gräs och blommor. och strålande sol! 
tom ferdinand hade varit överlycklig (den läskiga tjuren som dom visar på jul)

nej om jag skulle föna ruffset och dra till icca?
skolan väntar. det gör jag med. och frissan!

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0