cant wait til 2011!

2010 var nog mitt år, trots motgångar.
jag fick stipendium och var sjukt stolt över mig själv & min insats!
hösten 2010 började jag plugga kriminologi, jag hade hittat rätt.
även om jag surar för att jag inte är bäst.
i samma veva blev jag dålig och fick akutopereras.
fick komma hem för att bli inlagd igen för en infektion i bukhålan.
jag tappade ett par kilo och sparade skitmycket pengar.
visst hade jag velat slippa bli dålig men efter regnet kommer solsken:
jag bokade resan till LA. mitt livs resa!

hur ska då 2011 bli?
jag kommer vara ett steg närmre min examen då jag sliter med min B-uppsats.
jag kommer lyckas sluta röka (!?).
jag satsar och söker in till drömmen.
jag flyttar till hus. jag ska äntligen få en trädgård med rabatter!
jag sätter mig på ett plan ensam och drar till LA och lever livet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0